คำอธิบายรายวิชา

CM 017 837 นวัตกรรมการสร้างตราสินค้า (Branding Innovation)


ความสำคัญของการสร้างตราสินค้ากับความสำเร็จของธุรกิจ วิธีการสร้างตราสินค้าและกลยุทธ์การตลาดที่มีผลกระทบต่อการสร้างตราสินค้า ตลอดจนการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการเพื่อสร้างตราสินค้าในยุคข่าวสารไร้พรหมแดน

The importance of brand and successful of business, brand building and marketing strategy affecting brand building as well as integrating communication for building brand in borderless information technology.

© 2020 CGSM KKU. All Rights Reserved.
College of Graduate Study in Management Khon Kaen University
123 Moo 16 Sunthorn-Araya Arunanonthachai Building, Khon Kaen University
Mitraphap road, Nai Muang Sub-District, Muang District, Khon Kaen, THAILAND 40002